اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رییس سازمان برنامه و بوجه آذربایجان‌غربی مطرح کرد

تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی اولویت سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌غربی در روزهای پایانی سال

رییس سازمان برنامه و بوجه آذربایجان‌غربی گفت: تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی، پرداخت پاداش بازنشستگان، هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه در روزهای پایانی سال خواهد بود.

تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی اولویت سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌غربی در روزهای پایانی سال

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر حضرتی‌پر امروز در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی که با حضور استاندار و اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: 14 جلد مطالعات آمایش سرزمینی آذربایجان‌غربی و پیش‌نویس‌ها طی جلسات متعدد با نخبگان، مدیران و نمایندگان استان آماده نهایی شدن است که در اوایل سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: فاز اول طرح مطالعات آمایش سرزمینی در استان از سال 84 شروع و فاز دوم آن نیز توسط دانشگاه ارومیه از سال 96 شروع شده که در حال تدوین نهایی و تصویب آن در استان هستیم.

رییس سازمان برنامه و بوجه آذربایجان‌غربی با اشاره به اولویت کاری سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌غربی در روزهای پایانی امسال افزود: تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی، پرداخت پاداش بازنشستگان، هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی و حقوق معوقه پرسنل برخی دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه در روزهای پایانی سال جاری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال جاری 120 میلیارد تومان به عمران شهری و روستایی استان اختصاص یافته که از این میزان 89 میلیارد تومان سهم شهرداری‌ها بوده است.

حضرتی‌پر تصریح کرد: در سال جاری 23 میلیارد و 85 میلیون تومان در قالب کمک‌های فنی و اعتباری و جبران برخی سودهای بانکی به شهرداری‌ها تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه 56 درصد ازاعتبارات پرداختی آذربایجان‌غربی تخصیص یافته است، تصریح کرد: 40 میلیارد اعتبار برای تامین هزینه‌های اجتناب ناپذیر استان در سال جاری صرف شده است.

رییس سازمان برنامه و بوجه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سعی می‌شود نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در روزهای پایانی سال برگزار شود، افزود:به منظور تسریع در جذب اعتبارات ابلاغی تا پایان سال مالی و پرداخت‌های پرسنلی احتمال برگزاری نهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌غربی قبل از سال جدید برگزار شود.

انتهای پیام/1054/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول